7 maja 2013

simple set

Tak właśnie prosto i wygodnie. Kochani to są moje ulubione spodenki kupione po przecenie w niesamowitym sklepie wielobranżowym o nazwie zaczynającej się na literkę "T" :) Już wiecie prawda? :P Ale był to zakup trafiony, spodnie mam już ponad 2 lata i są bardzo wygodne, a to dla mnie ważne. Wykonane z dobrej dzianiny, szerokie, z niskim stanem. Właśnie takie jakie mają być.
Do tego koszula i baleriny z typowym motywem dla mokasynów. Jest very simple, ale ja tak lubię. Poza tym na koniec tego długiego rozważania dodam, że to jestem ja, właśnie taka simple :) Czasem człowiek lubi błyszczeć, ale czasem ma ochotę na lekko dresiarski look. Co wy na to? 







...no to Frugo...lubię ;)










fot Nadia Tyszkowska

koszula - pull&bear
spodnie - f&f
okulary - carreofur
baleriny - atmosphere Allegro
pierścionek - gift



1 komentarz:

  1. casual, simple, basic - prosto i najlepiej, po co cudować, jak można wyglądać fajnie w niewydziwionych ciuszkach :D

    OdpowiedzUsuń