21 lutego 2014

I have Adidas - yes I do ;)

Wszyscy mają buty marek na literkę "N" a ja stałam się szczęśliwą posiadaczką obuwia na literkę 
"A" :D Ba! A to nie wszystko. Na Adidas.pl można pobawić się w personalizację butów. Kolory pasków, języka, wyściółki w środku, pięty, guzików na podeszwie i materiał z jakiego ma być wykonany, wybieracie sami. Poszalałam w kolorach i uzyskałam taki efekt :D Ludzie, ale ile się nakombinowałam, bo 
i takie mi się podobały i siakie. Można też dać swoje imię na jednym z pasków, tyle, że to już chyba TO MUCH ;)
W każdym razie, buty są wygodne, jest to model LA Trainer z seri Adidas Originals i czekałam 
na wykonanie jakieś 4 tygodnie. Podsumowując, świetna sprawa i zabawa w "mini design" a takiego modelu na 99% nie będzie miał nikt ;)

Kto z was ma jakiś model adasi? Chwalcie się :D










buty - Adidas.pl
sweter - Orsay
top - H&M
rurki - no name sh
szalik - sh
bransoletki - House, Stradivarius
pierścionki - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz