10 stycznia 2014

First Birthday...Yupi!

Ludzie! Nie do wiary Millenniuagelifestyle kończy dzisiaj rok :) Jak to zleciało, ja się pytam?
Dokładnie dzisiaj mija rok od zamieszczenia pierwszego postu. Przede wszystkim chciałam podziękować tym, którzy mnie wspierają od początku. Dziękuję za każdy komentarz i każdego lajka hehe :)
Fajnie, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że podoba podoba wam się, to co tu zamieszczam. Jest ciuchowo 
i trochę lifestylowo. Ja muszę przyznać, że w dobie rozkwitu blogosfery nie jest łatwo się przebić, ale nie o to mi tu chodzi. Ciągle mam wrażenie, że jestem na początku rozkręcania mojego blogaska ;) Kupa pomysłów, w planie nowy wygląd bloga i takie tam. Generlanie może to dziwnie zabrzmi ale jara mnie to :D

Ściskam was i zaglądajcie tutaj kiedy tylko chcecie.
Aaa i dodam, że włącznie z dzisiejszym wpisem jest ich wszystkich 60 :D

Ps. Jaki post dotychczas wam się najbardziej spodobał? 










fot ME ;)

1 komentarz:

  1. jakoś nie chce mi się wierzyć, że rok temu robiłyśmy pierwszą sesję na twojego bloga!
    jakoś podejrzanie szybko mi to minęło :D

    OdpowiedzUsuń