6 kwietnia 2014

Must see this place #4

Bardzo dawno nie robiłam wpisu, w którym pokazuję ciekawe miejscówki. Przede wszystkim dotyczą one jedzenia i to dobrego jedzenia. Lubię jeść i nic na to nie poradzę ;) Lubię jak jest smacznie i prosto. Lubię odkrywać i testować nowe miejsca. I nie oznacza, to że mój blog nagle zmieni się w kulinarny, bo taką jestem ekspertką w tej dziedzinie. Nie jestem i raczej nie będę, zwyczajnie cieszy mnie siedzenie w fajnym miejscu gdzie można wyjątkowo dobrze zjeść.
Tak więc Ryba i Wino na warszawskim Żolibożu. Zupełnie przypadkiem trafiłam na to miejsce 
w dodatku do jakiegoś magazynu, niestety nie pamiętam jakiego? Myślałam, że prościej się nie da 
a jednak :) Miejsce nieskoplikowane, prosty wystrój i konsekwentne menu. Jak sama nazwa wskazuje, znajdziemy tam ryby i wino. Mi to graj! Uwielbiam ryby, pstrąga mogłabym jeść na okrągło :) Świetne miejsce na szybki lunch                      i w dodatku zdrowy.
Widok starszych panów, siedzących przy winku w środku dnia był wyjątkowo urokliwy. Widać było, 
że mają dobry czas sami ze sobą :D










fot. me
Ryba i Wino
Al.Wojska Polskiego 58

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz