24 lipca 2014

Summer day shorts

Na początek muszę was zapytać, jak wasze wakacje kochani? Jeździcie, zwiedzacie polskie zakątki tudzież zagraniczne. Pełen plażing, smażing czy tylko są pocieszacze z ładnymi plażami na google grafika? ;) Ja niestety urlop zaplanuję później, poza sezonem ogórkowym. Pozostają weekendy, więc trzeba 
je dobrze wykorzystać. Niestety jest "work" no ale cóż, później sobie odbiję.

A teraz drugie pytanko. Co udało wam się upolować na przecenach? Szaleństwo było? Korzystacie 
z takich okazji? Mi udało się dorwać okulary, bluzę, jeansy boyfriendy, wisor, bransoletki, spódnice, 
t-shirt i to chyba wszystko :P A przepraszam i jeszcze te szorty z H&M za 30zł. Są tak wygodne, 
że mogłabym w nich biegać cały dzień w dzień. Tak więc coś mi tam wpadło w ręce ;) Oczywiście największa satysfakcja jest taka, że trafiło się tanio ;) 










fot. my iPhone
szorty - H&M %
top - sh
wisior - River Island
baleriny - Atmosphere sh

1 komentarz:

  1. Ja osobiście wróciłem z Zakopanego ostatnio. Także wakacje zaliczone :D
    A na ciuszki się muszę jeszcze wybrać, jak czasu więcej znajdę.

    OdpowiedzUsuń