3 marca 2013

must see this place nr 1.

W pierwszym poście Post nr 1. zastanawiałam się nad tym, jakie będzie moje blogowanie: lifestylowe czy modowe? Teraz już wiem na bank, że będzie i takie i takie :D Kręcą mnie wyjątkowe ciuchy, fajne miejsca, dobre jedzonko. To dlaczego nie miałabym się z wami tym podzielić.
Zresztą w samym słowie "lifestyle" mówi się o szeroko pojętym stylu życia. Jest tam szczypta wszystkiego. To jak się ubieramy, gdzie jemy, jak spędzamy czas wolny, jaką kawę pijemy to wszystko jest naszym lifestylem, czyż nie?

Ale już do rzeczy. Dziś rozpoczynam serię zatytułowaną MUST SEE THIS PLACE. W Krakowie co chwilę otwierają się nowe miejsca, gdzie można dobrze zjeść, wypić kawusię, po prostu pochillować :) Za to kocham to miasto.
Gosię znam już kupę lat. Nie dość, że jest super babką, to jeszcze właścicielką dwóch najbardziej urokliwych cukierni, jakie znam w Krakowie. Jak tylko mam okazję, to jadę do Słodkiego Kącicka lub Karmelka na pyszne ciastko i kawę. O rany, jak ja lubię patrzeć na te słodkie cuda a jeszcze bardziej je jeść:) Powiedziałam patrzeć, a to dlatego, że Gosia ma zawsze genialne pomysły, jak zaprezentować swoje wypieki. Każdy szczegół jest ważny - nie mówiąc już, jaką atmosferę stworzyła w tych miejscach. Ludzie wracają i kupują i ponownie wracają :) Mam tam swoje hity. Szczególnie przepadam za kruchymi ciasteczkami z powidłami, ciastem orkiszowym i moją ulubioną babką truflową, która jest tylko okazjonalnie. Wszystkie diety są przesunięte na "później", jak zajadam się tymi pysznościami.
Wszystkie wypieki są autorstwa Gosi, a z tego co wiem, będzie tego dużo więcej, aż nie mogę się doczekać. Koniecznie przekonajcie się, jak smakuje kremówka. Zdradzę wam tylko to, że nie jest pieczona w tradycyjny sposób. Wystarczy skosztować a od razu chcesz powiedzieć "ona jest taka lekka" i to jest prawda. Polecam! Wszystko co znajdziecie w tych cukierniach jest pyszne, świeże jedyne w swoim rodzaju.










                                                                          Gosia i ja ;)


...i jeszcze jedno, można składać zamówienia na święta :)

fot Nadia Tyszkowska, edit by me

4 komentarze:

  1. Jak słoooodko <3
    Super, że będziesz nie tylko o ciuszkach pisać;))

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza kremówka jaką kiedykolwiek jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia Nadii są takie dobre <3

    http://cookplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe miejsce i wspaniała atmosfera, a blog jeszcze lepszy! // Ann.

    OdpowiedzUsuń