29 października 2014

Najedzeni Fest

Dzisiaj zrobię wam smaka ;)
Najedzeni Fest to taki festiwal kulinarny podczas którego można sobie pojeść ;) Inicjatywa wystartowała latem 2013 r. Między innymi wystawiają się restauracje, bary i rozmaite nowe twory kulinarne. W tym roku zaplanowanych było cztery. Tematem ostatniej (z niedzieli) było 
WINO. Oczywiście wszystko ma miejsce w Krakowie w starym hotelu Forum. Więc klimat jest dość fest :)

Wybrałam się na 6 edycję i trochę popróbowałam różności. Generalnie mogłabym więcej, ale tu 5 zł tam 5 zł i normalnie rachunek końcowy jak w dobrej knajpie (ale wyszedł ze mnie centuś;)
Najbardziej przypasował mi sernik hehe, zresztą widać na zdjęciu. A spodobały mi się dżemy, konfitury domowej roboty o nazwie Made By My Mum. Słodkie prawda. Dziewczyny miały dżem truskawkowy z szampanem. Szkoda, że nie kupiłam.


Co kupiłam: 10dkg włoskiej suszonej salami (pycha) i 3 przyprawy ;)














fot. My iphone ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz