8 października 2014

Nenukko nokuoted me

Mam płaszcz z Nenukko i nie zawaham się go użyć :) Proszę państwa przedstawiam wam to cudo. Zapinany na duże napy płaszcz z obszernym kapturem. Ależ się go pięknie nosi. Przyznam się 
wam, że już od 2 lat obserwuję tą markę i co rusz to upatrywałam sobie jakieś rzeczy. 
W końcu mam :D Krój coś ala parka, materiał gruby, wydaje się wytrzymały. Na ten moment oceniam odzienie wierzchnie na 5+ oby tak zostało na dłużej.

Ah trzeba jeszcze wspomnieć o otoczeniu tej pierwszorzędnej sesji :D Nie bywam często w stolicy ale dużo słyszałam o pubo/kawiarni Między Nami. I jak już się tam wybraliśmy w niedzielę, to otwierali dopiero o 16??  Wizyta trwała jakieś 20 sekund ;) Za to lampiony na drzewie bardzo mi się spodobały to i fotkę im cyknęłam.

Macie swoje ulubione płaszcze na okres przejściowy? :)











fot. my iPhone
spodnie - Zara
trampki - Converse
t-shirt - Cotton On
plaszcz - Nenukko
torebka - sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz