2 listopada 2015

The background

Nastała jesień, a co za tym idzie? Ano herbaty z cytryną, miodem i imbirem, katar, kaszel, uczucie chłodu w plecach, zimne poranki, wieczory oraz ogrzewanie. To taki background pod ten wpis. Tak jak na fotkach ;) I chociaż przepadam za tymi kolorami to wolę je oglądać z okna bo jak sobie 
pomyślę o tym zawiewaniu, podwiewaniu (jakkolwiek to brzmi :D ) to wybieram grzanie przy kominku. 
A wracając jeszcze do tej herbaty z cytryną. Ja zdecydowanie jestem kawoszem ale kiedy przeziebienie mnie dopada to kawa mi nie smakuje, dosłownie mnie odrzuca. Dlatego też herbatka jest na pierwszym planie. W dodatku hitem sezonu jest tarty imbir, który idealnie się z nią łączy. Fajnie rozgrzewa ;) 
I tak właśnie jest od 2 tygodni, bo jak nie katar to kaszel. 

No pogadałam sobie w klimacie jesiennym ;) To teraz trochę o fotkach. Bardzo prosto, bez kombinowania. Nazwijmy to strojem codziennym. Wspomnę tylko o jednej rzeczy, której tu za bardzo nie widać. Sweter z Reserved jest cieńki, a co za tym idzie idealny na koszule i nie tylko. Spokojnie możnaby nazwać go basic'kiem. W mojej szafie brakowało takiego dlatego fajnie, że się tam znalazł. Jest delikatny i lekko transparentny. Jeśli lubicie nosić topy czy właśnie koszule pod swetry to ten serdecznie polecam.








fot. Zosia Kielmas

koszula - Promod %
sweater - Reserved
spondnie - H&M
buty - nonane Allegro
pierścionek - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz