30 grudnia 2013

Christmas gift and last post in 2013

Jak wasze samopoczucie po świętach? Ja wiem, że każdy z nas ma 2 kilo do przodu, bo śledzie w śmietanie a chwile potem kawa z makowcem to genialna mieszanka świąteczna (za jednym i drugim przepadam;) Chodakowska pewnie sporo zarobiła w okresie między świętami :D Do tego prezenty na które patrzymy trochę z przymrużeniem oka. Już nie wspomnę o korkach, braku miejsc na parkingach w galeriach i panice co trzeba jeszcze zrobić przed świętami. Ot taki świąteczny urok.
Koniec, bo nie będę tu narzekać. Święta spędziłam bardzo miło. Byłam w moim ukochanym trójmieście. Spacery, jedzonko, rodzina, to lubię.
A dziś chcę wam pokazać właśnie jeden z prezentów jaki dostałam. Od przyjazdu przeglądam, zachwycam się, czytam po trochu, bo to super trafiony prezent-dziękuję Mikołaju ;) Bardzo dobre wydanie, które prezentuje 95 projektantów różnych domów mody, tych najbardziej rozpoznawalnych ale również wybitne talenty mniej znane szerszemu odbiorcowi ;) W trzech tłumaczeniach, polskim, angielskim i francuskim. Jednym słowem, gruba pigułka tego co chcemy się dowiedzieć o podwalinach świata mody, polecam :)









Moda, modą ale nie wiem czy zauważyliście, że tą książkę kucharską teraz będzie mieć cała Polska. Więc mam i ja :D (prezent świąteczny)





To mój ostatni post w 2013 roku.
Bawcie się dobrze i do zobaczenia w Nowym Roku :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz