30 marca 2015

Satisfied prize

Takie wdzianko wygrzebałam ostatnio na resztkach resztek przecen w hajmioku - czyli po mojemu w H&M, to trochę tak po śląsku :D Cena jak się patrzy bo całe 30zł ha!
Milusiński ciepły miś, można by go tak nazwać. Pleciony z takich sznurków co zostały pocięte ze starej dzianinowej sukienki ( na przykład ) A jaki przyjemny w noszeniu, no rewelka. 
Zdjęcia zostały zrobione niecały tydzień temu. W jeden z tych dni co słonko przygrzało i jakieś 18 stopni było. No ale jak to w marcu - jak w garncu dziś już plucha, zimno i wieje. Nie martwcie się na święta ma spaść śnieg, bo na Boże narodzenie nie było :P

A co powiecie na moje obuwie? :D 
To chyba trzeci raz na blogu jak mam obcasy - ot szaleństwo :P









fot Kasia
narzuta - H&M
top - H&M
spodnie - gift, Bershka
buty - Mango
naszyjnik - River Island

1 komentarz:

  1. naszyjnik wow! Myślałam, że taki to tylko do jakiś wieczorowych strojów ale z tym topem wygląda super!

    OdpowiedzUsuń